Incident coordinator

  • 36 uur
  • Den Haag
  • 02-01-2023

Opdrachtomschrijving

Je wordt onderdeel van het Incidentmanagement team en samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor het coördineren van verschillende prio-incidenten. Je maakt onderdeel uit van een team procescoördinatoren met een verantwoordelijkheid voor de consignatiedienst • Bewaken van de correctheid, volledigheid en actualiteit van tickets en bijbehorende communicatie; • Sturen op afhandeling van de tickets conform (proces)afspraken, zoals prioriteit en planning; • Alloceren van activiteiten van een ticket; • Evalueren en reviewen van afgehandelde tickets; • Escaleren bij het operationele management wanneer afspraken over tickets of bijbehorende activiteiten niet gehaald dreigen te worden. Ook een pro-actieve bijdrage aan het verbeteren van de processen is een onderdeel van deze opdracht

Functie eisen

ITIL, Agile, MBO ICT beheer.

HBO werk- en denkniveau

Werkervaring in Incidentcoördinatie en/of Servicedesk

TOPdesk

Agile werken en DevOps

Functie wensen

Ervaring met Incident ManagementWerken onder druk / procesmatig werkenCommunicatief (informerend) / tactvol / klantgerichtMicrosoft Office

Teamspeler gericht op samenwerking in een veranderende organisatieZelfstandig werkend, stevig in de schoenen staandAssertief, toont initiatief en ondernemend binnen de kadersOrganisatie sensitiefBuiten kantoortijden werkzaam, t.b.v. consignatiedienstenDeels op werklocatie en deels thuiswerken. Bereid om op standplaats Assen en Den Haag te werken


Heb je interesse?

Reageer dan via onderstaand formulier of neem contact op met de hiernaast vermelde contactpersoon.

Reageer voor 17-11-2022 11:00

Contactpersoon